2009年4月14日星期二

好想再去日本

最近有个朋友准备结婚,讲起想话去日本度蜜月,搞度我自己都心思思,好鬼死想再去日本。

上一次去日本已经?两年前?事啦,个阵时?去日本度蜜月?。



日本俾我?印象真?好好啊,虽然日本仔侵略过我?国家,不过凭心而论,日本的确比中国发达,我指?发达唔单只经济方面,更包括环境保护、人文意识等。

你只要对比下中国同日本?马路,同样都?沥青路,但人?做到F1赛道?,life fitness treadmills。中国呢?鬼理你啊,有得你行就?啦,反正D路一年要挖N次?,body solid fitness equipment

讲翻日本俾我最深?回忆,就?日本?环境同个种北海道式?生活氛围,让人好舒服、好轻松,gucci shoes,行?小樽?街头,没有一丝拥挤、没有一点污染,让我第一次呼吸到如此如此、清新自然?空气。


其实个次去完日本后,我本来好想每年都去一次的,但因为荷包问题,两年都没去到,宜家个女慢慢大啦,希望明年一月?时候,可以带埋TT一齐去日本。
相关的主题文章:

没有评论:

发表评论